CORETAN PEMIMPIN MYJ PERAK BUAT ORANG SABAH


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Kabar Bah.....Kha Mos Ta.....Ma Unu Na Kau

Kata ucapan yang sangat disenangi oleh sesiapa saja yang mendengar..Sabah dibawah Bayu sebuah tempat dan kawasan yang penuh dengan kasih sayang...Kedatangan saya & suami CDM Id Azalan Shah melabuhkan sayap dibumi ini sungguh tidak diduga sama sekali..

Bagaikan sudah jodohnya kami disini...kami dipertemukan dengan seorang yang sangat istimewa.. Diamond Sales Manager Kassim Abdul Karim oleh rakan kongsi yang HEBAT Double Diamond Manager Salim Saffar...

Bermula detik itulah saya terus merindui semuanya di Sabah...penduduknya dari pelbagai suku kaum & etnik sangat baik..tidak langsung rasa terasing walaupun kami terpisah beribu batu jauhnya..

Penerbangan yang melebihi 2 jam tidak langsung menjejaskan semangat kami untuk bersama orang-orang HEBAT di Sabah..kamu bagaikan memberi suntikan semangat yang luarbiasa kepada saya dan suami..

Saya & CDM Id Azalan Shah akan sentiasa mendoakan kejayaan kepada setiap seorang daripada kamu...

Saya SAYANG kamu...Ma Hal Kita.....Ma Lasa Aku Kai Mu.....

Luv,
Sherry Al-Jamalullail/Kak Long

0 comments:

Post a Comment